Jak wypromować swój gabinet dentystyczny?

białe zębyJesteśmy specjalistą w sprawach stomatologii i otwieramy swój własny gabinet. Wszystko poszło bardzo sprawnie i mamy ładny lokal w ciekawej okolicy, profesjonalny sprzęt, a przede wszystkim ogromne chęci do pracy. Jednakże doskonale wiadomo, że konkurencja jest w dzisiejszych czasach ogromna i na pewno nie śpi. Jak wobec tego odpowiednio się wypromować, aby przyciągnąć do siebie klientów? Dobrym krokiem z pewnością będzie zaprzyjaźnienie się z sąsiadami, jeżeli są takowi w okolicy. Niewielki wywiad środowiskowy może dać nam wiele informacji na temat potencjalnych klientów oraz ich potrzeb. Jednym z ciekawszych pomysłów na realizację takiego założenia, może być wysłanie malutkich kartek z powitaniem oraz ofertą pomocy, głównie tej dentystycznej, ale i nie tylko.

Warto również uczestniczyć w okolicznym życiu społecznym, aby dać się poznać i pokazać ludziom, którzy lubią poznawać specjalistów poza ich życiem zawodowym. Jeżeli mamy na to możliwości, to spróbujmy się zaangażować w różne lokalne akcje profilaktyczne, zwłaszcza te, które mają wspierać okoliczne szkoły i przedszkola. Internet w dzisiejszych czasach jest nieocenionym źródłem informacji. Wystarczy tylko wpisać frazy takie jak ortodonta Soldent lub protetyka Warszawa, aby móc poznać setki ofert gabinetów stomatologicznych, które znajdują się w stolicy. Nie powinniśmy rezygnować z tak silnego narzędzia, więc nie bójmy się założyć chociażby blogu. Nie zaszkodzi również obecność na popularnych portalach społecznościowych, które w dzisiejszych czasach robią furorę. Warto promować się w sieci, gdyż trafia ona do coraz większej grupy społecznej, która przesiaduje całymi dniami w internecie. Zadowolonych pacjentów można poprosić o wystawienie opinii lub notki na Twoim blogu, które uwiarygodnią swoim podpisem. Badania wskazują, że głównym czynnikiem który powoduje wybór różnych usług w Polsce, to właśnie opinia innych osób, które z takowej usługi miały okazję skorzystać. Można czasem pomyśleć o różnych konkursach, bądź ofertach promocyjnych. Ważne jednak, aby taki mechanizm zniżek był unikatowy, a nie popularny i oklepany. Kolejna przecena na implanty zębów, która jest już dziesiątą w tym roku, z pewnością nie przyniesie większego zainteresowania gabinetem. Będąc w środowisku medycznym niewątpliwe jest posiadanie szeregu różnych znajomych, którzy pracują w tej samej profesji co my. Jeżeli mamy kilka takich zaufanych osób, to dobrą praktyką będzie wspierania się poprzez wzajemnie oferowanie swoich usług. Mówimy tutaj głównie o lekarzach zajmujących się innymi dziedzinami medycyny, ale również o dentystach posiadających inne specjalizacje. Jak wynika z powyższego tekstu, możliwości na promocję w dzisiejszych czasach jest bardzo dużo. Ciągły rozwój technologii oraz nowe pomysły sprawiają, że dostęp do wszelakich usług i osiągnięć medycyny staje się coraz łatwiejszy. Najważniejszą rzeczą jest, aby opieka nad pacjentami nigdy nie przysłoniła nam tego, co jest najważniejsze w stabilnym rozwoju naszego życia zawodowego.

admin

Dodaj komentarz